دانلود بازی فوق العاده زیبای Fallout: New Vegas

دانلود بازی فوق العاده زیبای Fallout: New Vegas

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

نظر شما راجب بازی ها و نرم افزار های وبلاگ چیست ؟؟؟

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Newgame22 و آدرس newgame22.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






پیوند های روزانه

امکانات وب

دانلود بازی فوق العاده زیبای Fallout: New Vegas

http://vatandownload.com/img/dlarchive/Fallout-New-Vegas-Cover-Art-vd.jpg

ابتدا با یک مقدمه تکان دهنده در مورد بازی جدید این سری شروع می کنیم .
داستان این نسخه بر خلاف نسخه قبلی بسیار خشن و بی رحمانه شروع می شود. وقایع بازی ۳ سال بعد از Fallout 3 می باشد. دوربین کاراکتر اصلی را نشان می دهد که مشغول حمل جعبه ای مرموز می باشد. همین طور که در حال طی کردن مسیر است ناگهان مورد اصابت گلوله ای قرار می گیرد و سپس به حال خود رها می شود تا ذره ذره طعم تلخ مرگ را بچشد. خوشبختانه بعد از گذشت مدتی پیکر بی جان او توسط رباتی شناسایی می شود و برای درمان به محل زندگی دکتر Mitchell منتقل می شود. بعد از طی شدن دوران نقاهت به مانند دیگر عناوین مجموعه به تنظیم موارد گوناگون خواهید پرداخت. در ابتدا سن ، چهره و دیگر مسائل فیزیکی را تعیین می کنید و بعد از آن به ترتیب به تنظیم S.P.E.C.I.A.L و توانایی هایتان خواهید پرداخت. طبق نظر بازدیدکنندگان این فرایند بیش از ۱۰ دقیقه به طول نمی انجامد و در نهایت دکتر Pip-Boyی را در اختیار بازیکن قرار می دهد. از همین لحظه به بعد قادرید تا هر موقع که مایل بودید حالت Hardcore را فعال کنید که باعث می شود بهبود وضعیت جان بازیکنان بعد از گذشت زمانی خاص امکان پذیر باشد و همچنین تیر ها دارای وزن می شوند. این بدین معنا است که بسته ها و دارو های شفا بخش بعد از گذشت مدتی خاص تاثیرشان پدیدار می شوند که ولقعا چاش برانگیز می باشد! در نسخه قبلی در صورتی که به مواد رادیو اکتیوی آلوده میشدید مجبور بودید تا با استفاده از قرص و داروهایی مخصوص آن را برطرف کنید ولی در این نسخه کاهش آب بدن بزرگترین تهدیدتان خواهد بود و از این پس مهمترین دغدغه شما میبایست رساندن به موقع مواد آبکی به بدنتان باشد.


داستان:
داستان بازی ارتباط چندانی با نسخه سوم بازی ندارد و به گفته سازندگان بازی تنها ارتباط داستانی بازی با نسخه های یک و دو می تواند باشد .این در حالی است که داستان این نسخه در آخرین نقطه قرار می گیرد و قصد دارد رخداد های سال 2280 یعنی 3 سال بعد از نسخه سوم و 39 سال بعد از داستان شماره دوم بازی را روایت کند .شخصیت اصلی بازی یک پیک است که در ابتدای داستان قصد داشته بسته ای را به شهر primm در Mojave wasteland ببرید اما بر اثر برخی رخداد ها ،گلوله ای به سر او برخورد می کند و از پا در می آید .اما این پایان ماجرا بازی نیست .داستان بازی درست در همین نقطه که گلوله به سر شخصیت اول داستان برخورد می کند شروع می شود .پس از مرگ شخصیت اصلی در قبر دفن شده و کاملا اتفاقی توسط securitron به نام ویکتور پیدا می شود و به شهر goodspring حمل می شود.در این شهر بازیباز توسط دکتری به نام دکتر میشل به زندگی باز می گردد.وقتی که دکتر میشل می خواهد داده های او را بر روی سندی ثبت کند بازیباز قادر است که چهره و دیگر مشخصات مربوطه را انتخاب و بازی را شروع کند.

یکی از مواردی که دانستنش در جامعه شناسی Fallout بسیار مهم است Vault ها می باشند. همان طور که از اسمشان پیداست Vault ها پناهگاه هایی زیرزمینی می باشند که دولت آمریکا به منظور محافظت از شهروندانش در هنگام شرایط بحرانی ساخته بود. این پروژه بسیار ایده آل بود و روند اجرایش به صورت منظم و یک نواخت پیش می رفت تا اینکه با شروع جنگ آمریکا و چین نیمه کاره رها شد. طبق نظرات کارشناسان به 400000 عدد از این پناهگاه ها برای محافظت از مردم نیاز بود که تا شروع جنگ تنها 122 عدد از آنها ساخته شده بود! این آمار و ارقام تنها اظهار کننده یک موضوع هستند و آن هم چیزی نیست جز... فاجعه! هر یک از این پناهگاه ها به منظور خاصی ساخته شده بودند. به عنوان مثال یک پناهگاه به طور عمد در برابر تشعشعات رادیواکتیوی آسیب پذیر ساخته شده بود تا تاثیرات آن را بر روی مردم اندازه گیری کنند و یا اینکه در پناهگاهی دیگر در اثر آزمایشاتی که روی ژنتیک افراد صورت گرفته بود تمامی ساکنینش چهره و جثه ای بچگانه داشتند. از بین این 122 پناهگاه تنها 17 عدد تحت کنترل بودند و نتایج پیش بینی شده را به همراه داشتند و بقیه به نحوی متروکه یا نابود شدند.
مسلما تنوع تسلیحات و تغییراتی که روی آنها صورت می گرفت یکی از ویژگی هایی بوده که هر یک از بازیکنان را ساعت ها مشغول به خود کرده است. طرفداران کنجکاو مجموعه خوشحال باشید زیرا Obsidian از شما نیز غافل نبوده است. تعداد اسلحه ها و تغییرات آنها 2 برابر شده که مسلما شگفت انگیز است و تاثیرات بسزایی در گیم پلی خواهند داشت. چوب گلف، نارنجک انداز و C4 حقیقتا تحریک کننده هستند. به عنوان مثال می توانید C4ی را در بین تجهیزات یک فرد از همه جا بی خبر جاسازی کنید و هنگامی که در حال قدم زدن در کنار معشوقه اش هست چاشنی را فعال کنید تا هر دو آنها را به هزار و یک قسمت تقسیم کنید!

 

 

دانلود بازی Fallout New Vegas Ultimate Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۹ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۰:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۱:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۲:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۳:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۴:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۵:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۶:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۷:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۸:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۱۹:Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲۰:Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: Obsidian Entertainment

  پسورد فایل فشرده : www.top2download.com



می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
دسته : بازی , اکشن , تیر اندازی , سرگرم کننده , معمایی , ماجرایی , ,
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
تاریخ : چهار شنبه 28 خرداد 1388 ساعت : 14:19
بازدید : 1771

مطالب مرتبط

نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: